Робота із негативом: перетворити мітинг на…цирк
Запит

Одного разу під стінами банку розпочався проплачений “мітинг”. Його замовники не досягли успіху, вимагаючи у власників значні гроші за “спокій”, тож пригнали натовп із пенсіонерів і студентів із дискредитуючими плакатами.

На жаль, ні поліція, ні органи влади ніяк не реагували на звернення банку.

Рішення

було вирішено перетворити майданчик під банком на “циркову арену” – із клоунами, кульками, піснями з мультфільмів, аби зняти напругу та в мирному форматі пояснювати клієнтами, що те, що відбувається, – не більше, ніж цирк.

Результат

акція стала вірусною: її з ентузіазмом підхопили як інші підприємці, що потерпали від подібного “хуліганства”, так і громадськість у соцмережах.

Конкорд запам’ятався як перший банк, що дав публічну відсіч відомому в місті шантажисту оригінальним і мирним способом, що викликав усмішку та знищував сумніви щодо підприємства.