Розробка бренд-концепції для архітектурної студії
Дано

Архітектурна студія, яка планує трансформацію в девелоперську компанію з будівельними проєктами у сфері агро, комерційними та об’єктами інфраструктури.

І ось яку бренд-концепцію розробила наша дизайнерка Маріанна Станіславська.

Рішення

За основу взято символ катеринославської цегли ручного формування, яка має понад 220-річну історію.

Легенда: стрімкий розвиток цегельного виробництва ХIХ століття спричинив появу понад 109 цегельних заводів у Дніпропетровській області.

Цегла виробництва Катеринославського заводу завжди вироблялася високої якості, саме вона лягла в основу знаменитого Катеринославського цегляного архітектурного стилю.

Лого: тому одна з варіацій логотипу – із маркуванням на цеглі, як продовження традиції її маркування. “B” – прізвище засновника компанії англійською, “22” – рік створення компанії.

Історія говорить, що цегла маркувалися для того, щоб знали кому пред’являти претензії, якщо раптом будинок розвалиться.

У нашому випадку, таке маркування – як принцип прозорості через впевненість у якості.

Неймінг: ми використали споконвічно українське слово “цегла”, яке не перекладали, а в дусі неймінгового мейнстріму зафіксували його латиницею як “TSEGLA”.