Відправили 300 підприємців навчатися на 50 топ-виробництв
Що таке Школа?

 

Школа бренд-амбасадорів – це важливий соціально-економічний проєкт, що за півтора року об’єднав понад 350 власників, керівників і маркетингових директорів компаній Дніпра із 50 найпотужнішими та найпрогресивнішими підприємствами.

Місія

Відкрити малому і середньому бізнесу такі приклади українських гігантів промисловості, які б надихали їх до власних трансформацій.

А як наслідок – до поліпшення національної економіки в цілому.

Формат

На 1 тиждень група з власників, керівників, маркетологів бізнесу відправляється за лаштунки 5 найпрогресивніших підприємств Дніпра й країни, щоб навчитися у них, як закохувати у свій бренд всіх.

У попередніх Школах ми вже побували на таких підприємствах як Interpipe, Work.ua, Biosphere, Kyivstar, ПриватБанк, COMFY, Axor Industry, Spetztekhosnastka Ltd, Сади Дніпра, Alef Estate, Дніпроважмаш, Завод Преформ, ABM Technology, Art Metal Furniture та безліч інших.

Заняття відбуваються у будні дні з 18.30 до 20.30.

Один вечір = один візит на підприємство.

Курс = 7 занять. У кінці – брютовий нетворкінг.

Інформаційна підтримка

 

 

Захід освітлюються у виданнях “Інформатор”, gorod.dp.ua, у соціальних мережах та на особистих сторінках учасників Школи – власників і керівників.

 

 

Цільова аудиторія проєкту

80% – власники малого і середнього бізнесу, 20% – керівники з маркетингу і PR.

Так, серед наших випускників – “автор” найбільшого українського аквапарку і засновниця мережі ресторанів Mur Mur Bar, Штрассе, Банка, директорка Національної служби здоров’я України і співзасновниця Concord bank, власники текстильного, ювелірного, скляного, меблевого бізнесу, бізнесу з безпеки, будівельних матеріалів, виробники витяжок для манікюрних кабінетів, покрівельних матеріалів тощо.

А також керівники з маркетингу компаній Злагода, Alef Estate, Noosphere, мережі Prostor, Цитрус, Comfy, Yalantis, Soft Serve і т.д.

Що таке бренд-євангелізм?

Це така просунута форма маркетингу “з вуст у вуста”, коли компанії розвивають у клієнтах настільки сильну віру в особливість / специфічність продукту або послуги, що клієнти-євангелісти щиро та безкоштовно радять іншим купувати та використовувати цей продукт.

 

І ось, вирушаючи до найуспішніших компаній країни, ми й прагнемо дізнатися у їх власників і керівників, як же навчитися робити так, щоб про твою компанію хотіли розповідати усі.