Перетворили містян на барист для Цікава кава
Запит

Буває так, що компанія, яка віддано обсмажує неймовірну фермерську каву й здатна налаштувати “власну кав’ярню” у будь-якому офісі за ціною 2 упаковок кави – “приховалась” у місці, де її зовсім нелегко знайти.

Тож, як познайомити із нею кавоманів міста менше, ніж за місяць? Ще й так, щоб ті залюбки розповідали про неї іншим?

Вирішення

Що ж, запросити їх у кав’ярню працювати баристами!

А ще відправитись із кавовими дегустаціями та дивними історіями від кавових фермерів у велику подорож офісами міста.

За перший місяць більше 50 адвокатів, банкірів, лікарів, телеведучих, маркетологів кинулися із захопленням підкорювати абсолютно нову для себе професію.
А потім – скликати друзів скуштувати каву, приготовану ними власноруч у якості справжнього баристи.

А от усі виручені кошти за 1 годину роботи, за правилами челенджу, вони інвестували в соціальний проект, який вважали найважливішим: від притулку для тварин до станції моніторингу повітря у місті чи операціі для важкохворої дитини.
Усього за місяць було зібрано 48 тисяч гривень.

Результат

У перший же місяць у соцмережах вийшло близько 325 постів та сторіз від майбутніх барист про цю акцію.
Сумарно – це близько 15 000 реакцій, 450 репостів, 1813 коментарів і 200 000 охоплення за місяць.
15 “барист” запростили Цікаву каву до своєї компанії у якості кавового “підрядника”.
Акцію безкоштовно висвітлили майже усі регіональні ЗМІ (11 канал, 9 канал, телеканал Відкритий, Суспільне ТВ, Інформатор, Gorod.dp.ua, 056.ua)

Загальне медіа-охоплення склало більше 500 000 людей.

А все, що ми зробили – це просто дали ідею, якою НЕМОЖЛИВО було не поділитись.

Візуальний апгрейд

Далі акція надихнула нас переосмислити й упаковку Цікава кава.
Під враженням від наїву Марії Примаченко, наша дизайнер Маріанна Станіславська поселила на кавових пачках жителів вигаданого кавового лісу: містичного зайця, гігантського джмеля та замисленого місяця, що освітлює цей ліс згори.
А головний образ – це серце, крізь яке проросли кавові паростки. Символ того, що все, що роблять Дмитро та Тетяна, вони роблять з величезним серцем.

Кавові дегустації компаніями міста

Крім того ми відправились із цікавим фермерськими історіями та кавовими дегустаціями до компаній міста.
Нашою метою було спростування стереотипу про те, що облаштування кавового куточку з найсвіжішою фермерською кавою в офісі – це дорого, дового та незрозуміло.
Тож, ми заходили до банку, виробника реклами, салону краси, дитячого кіноцентру, IT-компанії та каяк-клубу, де розливали каву прямо на каяках на пляжі.
Під враженням 5 компаній із 7, які ми відвідали, відразу стали корпоративними клієнтами.