Pr-комунікації запуску унікальної світлової інсталяції “Душа” від команди Expolight на честь 110-річчя Дніпровського художнього музею

Дніпровському художньому музею виконується 110 років. Він є одним із найстаріших в Україні!⠀

У його колекції 10++ тисяч творів живопису, графіки, скульптури й декоративно-прикладних предметів локальних та іноземних митців XVI—XXI століття!

Але, на жаль, про його цінність і досі мало хто знає.

З метою повернути музею популярність та любов, студія світлового дизайну Expolight за власний рахунок розробили для фасаду музею унікальну інсталяцію “Душа”.

Це кастомні скляні фільтри зі спеціальним каустичним лазером з рухомими механізмами. Спеціальне ПО шляхом руху світла створює неповторні комбінації заломлень, подібних до тих, що ми бачимо в природі, на кшталт заломлення світла у воді чи веселку.

Ну а команда нашої pr-агенції PRoector відповідала за всі комунікації заходу.

Результат
  • 30+ згадувань в ЗМІ
  • 35 000 000+ загальне медіаохоплення

Дивіться відео тут