Знайомство та занурення (+3 години)
На цьому етапі ми познайомимося з вами, протягом 2-3 годин поставимо близько 50 питань про проєкт, його особливості, його цілі та наполеонівські плани.
І багато іншого.
Customer journey, аналітика, дослідження (+ 2 тижні)
На цьому етапі ми буквально перетворимося на ваших покупців, на ваших продавців, ваших співробітників і навіть “заліземо в голову” до ваших конкурентів.
Наше завдання розібратися:
Якщо це новий продукт, якого ще немає на ринку, тоді наші дослідження будуть спрямовані на те, як потенційна аудиторія сприймає саму його концепцію, з чим асоціює, які бар’єри, страхи, сумніви й надії викликає ідея продукту. Щоб у майбутньому точно знати, якими ми маємо бути, як маємо виглядати, аби наша людина полюбила нас настільки, щоб хотіла розповідати про нас друзям та колегам.
Також ми проведемо ретельний моніторинг ринку в нашій з вами ніші – як українського, так і зарубіжного.
Те, чого ми будемо прагнути щосили – створити разом із вами “блакитний океан” – створити попит (формат!), що не існував раніше на ринку.
Перевірка гіпотези (+1 тиждень)
Через 2 тижні “польових досліджень” у нас сформовано макет стратегії.
І тепер саме час його перевірити у реальних умовах!
Для цього ми знову звернемося до нашої цільової аудиторії, за неформальною чашкою кави покажемо їм проєкт і уважно послухаємо про враження та рішення.
Чого ще не вистачає в нашому продукті, щоб про нього хотілося б розповідати за келихом вина щиро та із задоволенням?
Чого ми не врахували, що вирішувало б ті завдання, через які нас шукають?
Внесемо коригування, підсилимо або просто зробимо зрозумілішим і доступнішим.
Презентація (+3 години)
Перевірену стратегію, що вже міцно стоїть на ногах, ми нарешті готові представити вам.
Ми розповімо вам:
Запуск (+ 1 місяць)
Приступаємо до реалізації стратегії.
Для цього у нас заточені всі необхідні інструменти:
Інтеграція стратегії до ДНК компанії
Наша мета – не лише запустити та отримати перші результати, але головне – інтегрувати стратегію у вашу команду таким чином, щоб через пару місяців ви могли продовжувати її реалізацію самотужки.
Ну, а ми будемо поряд – коригувати, спрямовувати, хвалити та надихати!
Ми – прихильники принципів маркетингового євангелізму.
Цю концепцію вперше сформулював ще в далекому 1984 році піарник бренду Apple Гай Кавасакі.
Більш звичні синоніми – адвокати бренду або бренд-амбасадори.
Це така форма маркетингу “із вуст в уста”, за якої компанія розвиває у своїх шанувальників настільки сильне розуміння особливості та харизми продукту, що клієнти стають її “євангелістами”, тобто щиро хочуть радити цей продукт своїм друзям, колегам і близьким.
Тобто клієнти стають добровільними послідовниками бренду, що діють від імені компанії.
Чому ж вони так роблять?