PRoector запускає велику Школу експорту за підтримки USAID
Що таке Школа?

Це освітній проєкт для підприємців, запущений у 2021 році командою pr-агенції PRoector,  мета якого в тому, аби відправити молодих власників бізнесу на навчання на найуспішніші виробництва Дніпра. За останні 3 роки ми провели 10 таких Шкіл, які відправили 350 представників бізнесу за лаштунки 50 топ-виробництв.

03.02.2025 в Україні стартує велика Школа для підприємців-експортерів із доступом до всіх внутрішніх процесів найуспішніших виробництв країни, які сьогодні експортують свою продукцію SpaceX, Samsung, Volkswagen, BMW, швейцарським залізничним дорогам та нафтовим компаніям ОАЄ.

50 підприємців безкоштовно відправлять навчатися у чемпіонів із експорту підкорювати нові іноземні ринки

Місія

Мотивувати український бізнес будувати в Україні та сміливо виходити на закордонні ринки. Бо українські товари — якісні, смачні, високотехнологічні та потрібні мільйонам людей у світі, а нам потрібні покупці, які допоможуть українській економіці бути максимально стійкою й незалежною.

Формат

За один місяць навчання студенти відвідають 10 найпотужніших виробництв Дніпра та Закарпаття, які успішно підкорили закордонні ринки та лекції від представників міністерств, президента Українського експортного альянсу, Центру міжнародної торгівлі, консультантки Естонського інституту та інших найсильніших фахівців з експорту.

А п’ятеро найкращих випускників отримають повний one-to-one супровід для покрокового виведення свого бізнесу на нові ринки.

Як побудовано навчання?

Перша частина навчання — лекції провідних експертів у галузі експорту в режимі онлайн і виконання домашніх завдань.

Серед спікерів:

  • Юлія Павленко, ініціатор E-Export School, директор Департаменту міжнародних операцій Укрпошти
  • Альона Возненко, ex-CEO аграрного маркетплейса adam.ua та має 10-річний досвід експорту США, Великобританії, Нідерландів та Німеччини
  • Вікторія Тріфан, співзасновниця та голова правління торгового підприємства в Польщі Unique Product Sp. z o.o.
  • Ірина Зеленіна, президент ГС Українського експортного альянсу
  • Андрій Ремізов, директор Офісу з розвитку підприємництва та експорту, працює у Міністерстві цифрової трансформації
  • Ольга Селезньова, консультантка зі стратегічних комунікацій
  • Марина Фарафонова, радниця з економічних питань ГО “Центр нових рішень”, членкиня команди Export Consulting – Kyiv Team. Консультант з ринкових досліджень програми «Train the trainers» Естонського інституту маркетингу.

Під час цієї частини навчання, студенти навчаться розвивати локальний патріотизм та закохувати у свій продукт внутрішнього покупця, аналізувати найкращі потенційні закордонні ринки саме для нашого продукту, знаходити свого клієнта, будувати міжнародну pr-комунікацію, налаштовувати експортну логістику, визначити свою нішу на маркетплейсах Amazon, Etsy, Ebay, Shopify.

Під час другої офлайн-частини навчання підприємці побачать, як працюють найуспішніші експортні підприємства Дніпра та Закарпаття та з перших вуст їхніх власників та СЕО почують про ефективні механізми виходу на експорт, серед них:

  • Centravis — >виробляє безшовні нержавіючі труби для автопрому, енергетики, нафтогазової та авіаіндустрії 70 країн світу. Серед клієнтів: Samsung, BMW, Volkswagen, SpaceX.
  • Interpipe — металургійний завод, який експортує труби для еміратських нафтових компаній та колеса для потягів Євросоюзу та Індії
  • VELTA — компанія, яка займає 2% світового ринку постачання ільменіту й планує збудувати власний титановий завод у США вартістю $60 млн
  • Poster POS — розробник програмного забезпечення, яке постачає ПО та бізнес-процеси для 18 000+ закладів харчування по всьому всьому світу
  • SHEMAX — найбільший в Україні виробник пилозбірників для салонів краси, що за минулий рік вийшов на ринки 10 штатів США та експортує продукцію до 36 країн світу
  • Biosphere — найбільший виробник товарів для дому та гігієни у Східній Європі та Центральній Азії
  • Gardens of the Dnipro — найбільший виробник яблук в Україні, головний їх постачальника у країни Європейського Союзу, Азії та Близького Сходу
  • Axor Industry — єдиний у Східній Європі завод із виробництва віконної фурнітури

Також своїм досвідом поділяться релоковані промислові та технологічні гіганти у західній Україні, які прямо зараз перетворюють Закарпаття на “новий Техас”.

Хто може стати студентами Школи? 

Власники бізнесів, які вже пробували експортувати, але щось пішло не так, або зробили вдалу спробу експорту, проте обмежено і тепер прагнуть масштабуватися.

Що потрібно, аби стати студентом Школи?

До 27 січня заповнити анкету та виконати тестове завдання. Серед усіх заявок будуть відібрані 50 найпереконливіших учасників.

Підтримка

Проєкт “Школа бренд-амбасадорів. Вихід на експорт” виконується за підтримки проєкту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID): “Зміцнення громадської довіри” (UCBI).