Brandbook для Cikava Kava
Запит

Мейнстрим лаконічного “хіпстерського” стилю зробив сучасну упаковку кави безликою.

Однотипне мінімалістичне оформлення злилося для  користувачів у єдиний усереднений логотип.

Тому ми вирішили зробити відступ від цього тренду на користь “упаковки, що розповідає історії”.

Подивитися брендбук тут

Рішення

Замість “стерильного” європейського мінімалізму ми звернулися до українського фолку.

Наше відсилання до української художниці Марії Примаченко, яка працювала в жанрі “наїв” та “народна фантастика” за оповідями чумаків, що, повертаючись до села з мандрів, розповідали про диво-істот.

Узявши її живопис за натхнення, ми створили міркування на тему “сучасного наїву”, який би відповідав духу сьогодення так само, як роботи Примаченко віддзеркалювали дух її часу.

Крок 1: кожному сорту кави ми розробили своє обличчя.

Це вигадані жителі кавового лісу: синій заєць, бджола, місяць і символ сердечного відношення до обсмаження кави – кавове серце.

Крок 2: концептуально усю каву розділили на серії – #запили_баристу (спешелті для експериментального заварювання) та #чіль_каву ( класика без ускладнень).

Крок 3: щоб кожна пачка заговорила та розповіла неймовірну історію свого народження, на зворотній стороні ми додали додаткову наклейку з цією історією.

Тут і пан Рафаєль, який вигадав новий рецепт обробки кави шляхом її бродіння з пивними дріжджами та лактобактеріями.

І спешелті з підніжжя найвищого вулкану в Мексиці, що обробляється на африканських ліжках.

Крок 4: для великих корпоративних клієнтів ми розробили кавові сети з мініверсіями найкращих зразків Cikava Kava.

Крок 5: засновників компанії ми перетворили на амбасадорів бренду, які через каву спонукають місто на важливі соціальні акції (обмін пластикового сміття на каву, кавові стаканчики, які шукають хазяїна для нічийних тварин, висадка першого саду райських дерев тощо).