PR-комунікації для першого фестивалю релокованих бізнесів у Дніпрі ⠀

З початку повномасштабного вторгнення Дніпропетровщина прийняла понад 300 000 переселенців.

У січні вперше у Дніпрі відбувся фестиваль бізнесів, релокованих з тимчасово окупованих територій – Check-in Dnipro.

Мета фестивалю – підтримати ВПО-бізнес, який уже здійснив релокацію, тільки замислюється над цим або прагне з нуля запустити бізнес у Дніпрі.

Місія – познайомити переміщенний бізнес та місцевий, а також інтегрувати ВПО-бізнес у нову українську економіку, зробити його рушійною силою.

Задача

Нашій pr-агенції довірили важливу місію – донести ідею фестивалю через:

  • лідерів думок
  • найпопулярніші заклади міста
  • медіа
  • органи влади

А також зібрати 600 + реєстрацій відвідувачів.

Результат

2 дні, 1000+ гостей, 80 представників ВПО-бізнесу з Маріуполя, Краматорська, Лисичанська, Харкова та Донецька!

  • 75  згадувань у ТВ та онлайн ЗМІ, ТГ-каналах, ФБ-спільнотах тощо
  • 32 лідерів думок, які написали про нас
  • 18  закладів, які розповіли про наш захід у себе
  • 1 500 000 загальне медіаохоплення
  • 1000 + реєстрацій
Організатори
  • ГО Shift
  • Shum.Rave
  • PRoector
  • Module
  • Abstract Beats