У вересні 2021 року Дніпро вже втретє приймав міжнародний фестиваль сучасного мистецтва GogolFest.
Локальні комунікації та інформаційний супровід було довірено команді PRoector.
Крок 1: заговорили про важливість події через місцевих лідерів думок.
Ми доносили думку про те, що місія фестивалю – творче переосмислення “маргіналізованих” об’єктів у різних українських містах таким чином, щоб запустити соціальні процеси щодо їх відродження.
Крок 2: заговорили про фестиваль через 26 найпопулярніших ресторанів, барів та кав’ярень
Крок 3: заговорили через перфоманс – “вивели” на вулиці міста Миколу Васильовича Гоголя, який знайомився з городянами, робив спільне селфі та розповідав про фестиваль
Крок 4: заговорили через національні медіа.
Для кожного із видань (Лівий берег, Новий час тощо) ми розробляли свої інфоприводи, які не перетиналися з іншими для того, аби надати їм оригінальність матеріалу та збільшити ймовірність їхнього освітлення заходу.