GogolFest у Дніпрі: 5000 відвідувачів та труби, що стали оперою

У вересні 2021 року Дніпро вже втретє приймав міжнародний фестиваль сучасного мистецтва GogolFest.

Локальні комунікації та інформаційний супровід було довірено команді PRoector.

Що ми зробили?

Крок 1: заговорили про важливість події через місцевих лідерів думок.

Ми доносили думку про те, що місія фестивалю – творче переосмислення “маргіналізованих” об’єктів у різних українських містах таким чином, щоб запустити соціальні процеси щодо їх відродження.

Крок 2: заговорили про фестиваль через 26 найпопулярніших ресторанів, барів та кав’ярень

Крок 3: заговорили через перфоманс – “вивели” на вулиці міста Миколу Васильовича Гоголя, який знайомився з городянами, робив спільне селфі та розповідав про фестиваль

Крок 4: заговорили через національні медіа.

Для кожного із видань (Лівий берег, Новий час тощо) ми розробляли свої інфоприводи, які не перетиналися з іншими для того, аби надати їм оригінальність матеріалу та збільшити ймовірність їхнього освітлення заходу.

Результат
  •  35 національних та місцевих ЗМІ;
  • 40 лідерів думок;
  • 26 ресторанів, кав’ярень та барів;
  • 150 студентів 4 найбільших ВНЗ міста;
  • 500 квитків на гранд-подію “Тру” розібрано за перші 3 дні;
  • загалом фестиваль відвідало близько 5000 людей;
  • загальне медіаохоплення події склало більше 17 мільйонів по всій країні!