Hospital brand identity
Дано

Одна з найбільших клінік східного регіону України, яка зосереджує весь спектр послуг від діагностики до надання медичної допомоги, включно з високоспеціалізованим лікуванням рідкісних захворювань.

Завдання: перенести зовнішній вигляд центру – комунального закладу з давньою історією – з класичних нудних і “сірих” бюрократичних проєктів у площину сучасного дизайну.

Наша дизайнерка Маріанна Станіславська розробила для центру вишукану бренд-концепцію.

Рішення

Оскільки медичні логотипи часто являють собою хрест, потрібно було знайти інший символ.

З іншого боку, брендування медичних закладів має обмеження щодо характеру зображень, тому ми не могли відхилитися від медичної тематики.

Лого: в основі логотипу ми поєднали 4 символи – щит (захист), сфігмоманометр (професіоналізм), хрест (медицина), конюшина (успіх).

Оскільки медичний центр має підрозділи, ми вирішили виділити їх варіаціями основного логотипу та розробили систему сублоготипів для простої та зрозумілої навігації в лікарняному комплексі.

Наприклад, будь-якому відвідувачу буде очевидно, що перед ним реєстратура певного відділення, а не сама лікарня.

Ідея домінування кольорів бренду: крім суворого синього кольору основного логотипу, були обрані яскраві та соковиті кольори, які чудово поєднуються один з одним, створюють високий контраст і запам’ятовуються як на конференції, так і просто на вулиці.