Розробка промо для фабрики скла Liberta

Із перших днів війни pr-агенція PRoector розпочала цикл історій про українські бізнеси, які повністю трансформували свою діяльність заради перемоги України у війні.

Нашими героями стали і власник типографіі, який перетворив її на цех пошиття карематів, і студія сумок, що стала виробництвом бронежилетів, і навіть студія дизайну, що перетворилась на пошиття форми для захисників.

Загалом 15 історій, які ми інтегрували в усі локальні та національні ЗМІ, отримали 13 340 000 переглядів по всій країні й стали прикладом для наслідування для багатьох підприємців.

Подивитись усі можна на сторінці PRoector в Instagram

Одна з таких компній – фабрика скла Liberta, для якої ми розробили промо.

Завданням  було – створити презентаційні матеріали для знайомства компанії з новою аудиторією під час публічних виступів та подання матеріалів на участь у державних конкурсах.

Результатом став фільм

А також масивна хронологія розвитку й трансформації компанії, зібрана в стислу презентацію