PR-стратегія для міжнародного фонду, що забезпечує Україну медобладнанням
Дано

Із початку війни фонд Help Ukrainian Hospitals, який об’єднав лікарів США, Бельгії та України,  завіз до Дніпра десятки одиниць потужного медобладнання, організував 3000+ гарячих обідів для лікарів і сотні курсів психологічної реабілітації для бійців та біженців.

Нашою метою було звернутись за підтримкою до небайдужих американських громадян.

Показати їм, що навіть такий масштабний проєкт як реанімобіль, що здатен врятувати 385 життів за місяць, насправді лише – 1500 бургерів, які з’їдаються в одному великому офісі за 1 ланч.

Що ми зробили?

Ми налаштували комунікації для фонду і розробили три емоційно потужні відео, аби показати, що кожен здатен допомогти тим, хто цього потребує, просто залишивши у якості донейтів чашку кави.

Ось вони:⠀

Перша робота:“Мамо, чому слоник хоче вбити нас?”

Друга робота: “Одна хвилина може врятувати життя солдату?”

Третя робота: Медики, які оперують з ліхтариками в руках.