Як ми працюємо
Етап 1

Знайомство та занурення (+3 години)

На цьому етапі ми познайомимося з вами, протягом 2-3 годин поставимо близько 50 питань про проєкт, його особливості, його цілі та наполеонівські плани.

  • Про те, чим ви пишаєтесь і про те, що болить.
  • Про вражаючі human interest stories, у яких ваш продукт виявився супергероєм, який зміг вирішити чиюсь проблему.
  • Про успішні й не дуже маркетингові зусилля;
  • Разом ми поміркуємо над вашою “концепцією їжака”, місією та легендою.
  • Ми попросимо у вас також поділитися контактами ваших покупців та продавців – лояльних і не дуже, а ще тих, кого ви вважаєте конкурентами чи навпаки – ким захоплюєтеся.

І багато іншого.

Етап 2

Customer journey, аналітика, дослідження (+ 2 тижні)

На цьому етапі ми буквально перетворимося на ваших покупців, на ваших продавців, ваших співробітників і навіть “заліземо в голову” до ваших конкурентів.

Наше завдання розібратися:

  • як посилити ті сторони, через які вас обирають;
  • як нівелювати ті моменти, які наражають продукт на ризик;
  • але головне: якими “стежками” ходять ті люди, які могли б стати вашими великими друзями-шанувальниками, але досі не знають про вас.

Якщо це новий продукт, якого ще немає на ринку, тоді наші дослідження будуть спрямовані на те, як потенційна аудиторія сприймає саму його концепцію, з чим асоціює, які бар’єри, страхи, сумніви й надії викликає ідея продукту. Щоб у майбутньому точно знати, якими ми маємо бути, як маємо виглядати, аби наша людина полюбила нас настільки, щоб хотіла розповідати про нас друзям та колегам.

Також ми проведемо ретельний моніторинг ринку в нашій з вами ніші – як українського, так і зарубіжного.

Те, чого ми будемо прагнути щосили – створити разом із вами “блакитний океан” – створити попит (формат!), що не існував раніше на ринку.

Етап 3

Перевірка гіпотези (+1 тиждень)

Через 2 тижні “польових досліджень” у нас сформовано макет стратегії.

І тепер саме час його перевірити у реальних умовах!

Для цього ми знову звернемося до нашої цільової аудиторії, за неформальною чашкою кави покажемо їм проєкт і уважно послухаємо про враження та рішення.

Чого ще не вистачає в нашому продукті, щоб про нього хотілося б розповідати за келихом вина щиро та із задоволенням?

Чого ми не врахували, що вирішувало б ті завдання, через які нас шукають?

Внесемо коригування, підсилимо або просто зробимо зрозумілішим і доступнішим.

Етап 4

Презентація (+3 години)

Перевірену стратегію, що вже міцно стоїть на ногах, ми нарешті готові представити вам.

Ми розповімо вам:

  • Хто наші люди, як вони про нас дізнаються і чому залишаться саме з нами.
  • Про ту причину, через яку наші люди не лише вибиратимуть нас, а й ставатимуть нашими бренд-євангелістами, які охоче розносять звістку про наш продукт.
  • Яка наша місія? Заради чого ми існуємо і як робимо світ кращим?
  • Яка наша унікальна легенда?
  • Як виглядатимемо, говоритимемо й що такого WOW робитимемо ми з вами, чого не робив ще ніхто в цій галузі і через що ми запам’ятаємося цьому місту й навіть країні.
  • Як досягнемо наших цілей?
Етап 5

Запуск (+ 1 місяць)

Приступаємо до реалізації стратегії.

Для цього у нас заточені всі необхідні інструменти:

  • фірмовий стиль, який ви з гордістю ставитимете на аватарку й носитимете навіть у вихідні;
  • останні тенденції відеопродакшн у трендах IKEA, Starbucks, Guggi типу caption, stop-motion або колажної анімації для digital-промо;
  • захоплюючі тексти із заголовками, які гіпнотизують погляд;
  • нестандартні соціальні ініціативи, схожі на салют, що видно з будь-якого кінця міста;
  • лідери думок, які стануть адвокатами вашого бренду;
  • а може, нам потрібне ціле реаліті-шоу, на кожну серію якого чекають передплатники?
Етап 6

Інтеграція стратегії до ДНК компанії

Наша мета – не лише запустити та отримати перші результати, але головне – інтегрувати стратегію у вашу команду таким чином, щоб через пару місяців ви могли продовжувати її реалізацію самотужки.

Ну, а ми будемо поряд – коригувати, спрямовувати, хвалити та надихати!

Наші принципи

Ми – прихильники принципів маркетингового євангелізму.

Цю концепцію вперше сформулював ще в далекому 1984 році піарник бренду Apple Гай Кавасакі.

Більш звичні синоніми – адвокати бренду або бренд-амбасадори.

Це така форма маркетингу “із вуст в уста”, за якої компанія розвиває у своїх шанувальників настільки сильне розуміння особливості та харизми продукту, що клієнти стають її “євангелістами”, тобто щиро хочуть радити цей продукт своїм друзям, колегам і близьким.

Тобто клієнти стають добровільними послідовниками бренду, що діють від імені компанії.

Чому ж вони так роблять?

  • Тому що ця компанія створює свій продукт по-справжньому добре і щосили прагне його покращувати кожного дня;
  • Тому що ця компанія своєю діяльністю та продуктом робить світ кращим;
  • Тому що ця компанія такою неймовірно непередбачуваною формою розповідає про себе, що просто неможливо цим не поділитися!Наприклад, кав’ярня, яка обмінює пластикове сміття на каву або робить знаменитостей своїми баристами заради доброї справи.Або цілий завод, який перетворює покинуті кабінети праці на інноваційні лабораторії для майбутніх винахідників.